tiistai 5. lokakuuta 2010

Aika se vaan johonkin kuluu


Aika on taas kulunut tosi nopeesti. Pikkuneitin 1 vee synttärit vietetty jo kuukausi sitten. Mun omat synttärit oli täs jokin aika sitten. Mitään juhlia en tapaa näin välivuosina pitää, mut eräs ystävä haluaa aina ostaa mulle jotain mikä on toki ihanaa, mut se aiheuttaa mulle mietintää et mitä mä hänelle keksin sit ku hänellä on vuosipäivä. Elikkästä mun on pakko laittaa kuvia ku mun roikkuvat enkelit sai seuraa tälläsesta ihanasta sydämmestä. Jonka tämä ystävä minulle oli hankkinut.















Lahjat eivät suinkaan olleet siinä. Sain vielä yhden, jonka saan käyttää vain tämän ystävän läsnä ollessa.


Elikkä pääsen tämän ystävän kanssa elokuviin ja saan ottaa poppareita ja juomaa, että aika kuluu kun katsoo elokuvaa :)

Löysin kirpparilta ihanan nuken, joka mun oli pakko saada. Tietenkin ostin sen tytöilleni. (taisin kyllä ite tykästyä nukkeen enmmän ku tytöt.)


Nuken hiukset on rautalankaa ja niitä on kiva taivutella ja tehdä nukelle erilaisia kampauksia.

Hyvää syksyn alkua toivottelen näin muovikukkieni myötä, jotka mielestäni näyttää aika aidoilta.


Vihreä kasvi tossa edessä hieman oikealla on toki aito kukka. Nimeä en nyt muista taaskaan. Nää kukkien tunnistamiset ei oikein oo mun alaa, jonka vuoksi niiden nimet ei siis pysy muistissa.

5 kommenttia:

  1. Myöhästyneet onnittelut! Meillä roikkuu makuuhuoneen ikkunassa samanlainen sydän, punaisella kipolla vain :)

    VastaaPoista
  2. tuo nukke on ihana!!meilläki on ollu tuollainen...sitte joku tytöistä otti ja piirsi naaman ja sotki muutenki nuken tussilla...melekeen itku pääsi..ei auttanu pesut.

    onnitteluja vielä täältäkin kummalleki:)

    VastaaPoista
  3. Sydänystävältä sydän <3 t. Katja :)

    VastaaPoista
  4. Huomenta, kaunis on tuo sydämenmuotoinen kynttilälyhty. Tuohon nukkeen osisin ihastunut minäkin, jos olisin nähnyt tuollaisen.

    VastaaPoista