torstai 26. elokuuta 2010

Kirppari löytöjä ja koti hommia

Tällä viikolla avattiin Seinäjoella taas uus kirppari, niin pitihän mun päästä sinne ees avajaispäivänä käymään. Se tiesi sitten ostoksien tekoa. Nimittäin tein edullisia löytöjä ja vielä kun olivat hyväkuntosia. Pakko on kirppareita kiertää ku raha ei riitä et aina ostais kaiken uutena. Siksi puetan lapseni tosi siisteihin kirpparivaatteisiin. Toki välillä saan ainakin pikkuneitille vaatteita ystävättäreltäni.


Toi enkelin eväspussin tekemä enkeli oli aivan ihana löytö, kun nyt sain tollasen vaaleanpunamekkoisen sinimekkoisen enkelin kaveriksi, jonka pikkuneiti sai syntymälahjaksi mummalta ja paapalta ja mä hurahdin noihin enkeliin heti. Mariskoolasta pienennys oli aivan ihana ja pitihän mun se saada ku hintakin oli kohdallaan mun rahakukkarolle.


Täs nää ihanuudet nyt yhdessä. Tosi söpö pari mun mielestä. En oo vielä oikeen hyvää paikka niille löytänyt, mut ne pääsi lasituikkuihin.


Eli tälläsiin ne pääsi nyt toistaiseksi roikkuun.


Sit illalla mulle tuli yks ystävä kylään niin mun piti käydä esittelees sille meidän lähikirppistä. Ja mullehan sieltä sit vaan jäi ostoksia käteen. Nämäkkin ostokset makso yhteensä vaan 1,50e niin olihan mun pakko ostaa, kun noi oli niin ihania.


Tänään vaihdoin olkkariin vähä verhoja, ku mäkin taidan olla vähä hurahtanut pinkkisävyisiin väreihin, koska mulla on ystäviä, jotka puhuu vaan väristä pinkki niin kait se on iskostunut munkin päähän jo :)  Mut omasta mielestäni toi verhojen väri sopii meidän olkkariin tosi hyvin. (sain noi verhot ystävältäni vuosi sitten. Silloin en tienny mihin ikkunaan ne olisin ne laittanut, mut onneksi nyt löyty ikkuna.)




Ananaspiirakkaakin piti vielä ehtiä illalla leipoa vanhimman likan kans, koska hän halusi jo aloittaa leipomiset pikkusiskonsa viikonloppuna oleville synttärijuhlille.

1 kommentti:

  1. Heippa, kiitos viimeisestä. Mulla on blogissani sinulle jotain, käy katsomassa.

    VastaaPoista